söndag 31 oktober 2021

Halloween



 Så var halloween överstökat för detta året. Blev en kombinerad fest, min födelsedag, mellansonens födelsedag samt halloween. Årets tema var häxhattar. 


Servetter hittade jag på Kalaskungen och honeycomb på Partykungen

Dekorationsband med häxhattar hittade jag hos My Holly Decco. Fick bli rosetter till glasen. 


Eftersom det fortfarande var sommartid igår kväll envisades mannen med att det skulle grillas, rödvinsmarinerad fläskfilé med grönsallad, potatissallad och bearnaisesås stod på menyn

Stort tack till våra härliga vänner som förgyllde denna kväll

Nu ikväll har vi fått många bus eller godis besök av grannskapets barn. Mannen var och inhandlade en stor godispåse så det skulle räcka till alla barnen. 


Till sist vill jag bara visa den fina häxan jag fick av min arbetskollega mär jag fyllde år. 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Veckans Julgäst vecka 51

  Veckans Julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor Denna veckans gäst är Hanna som ...