torsdag 5 maj 2022

Majas Cottage höst & julmys

 Varje år såhär i början av maj är det alltid som en liten julafton när Majas Cottage släpper sin nästa kollektion med allt mys som har med höst och jul. 

Mannen min suckar tungt varje höst när sakerna jag har beställt trillar in här. I år gav han mig köpförbud i två år men jag har faktiskt sålt av lite av mina saker som bara står och samlar damn i skåpen samt jag tryckte lite på mannens ömma punkt och gav honom samma ultimatum när det gäller hans leksak i garaget. 

I sommar tänker jag dessutom har garageloppis och sälja bort en hel del saker som inte används. 

För den som älskar vita tomtar och änglar i porslin finns det i årets kollektion en hel del att välja på. 

Här nedan kan du se bilder på mina favoriter ur årets kollektion. Vad jag beställde får ni se senare i höst. 













Länk till julkollektionen hittar du här https://webbshop.majascottage.com/category.html/jul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Veckans Julgäst vecka 51

  Veckans Julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor Denna veckans gäst är Hanna som ...