torsdag 6 oktober 2022

Julen är räddad för männen

 


En kolsvart julthriller där tomten blir actionhjälte.

En grupp legosoldater bryter sig in i en rik familjs julafton och tar alla som gisslan. Det de inte är förbereda på är en magisk julklapp som dottern har fått i julklapp och där en rödklädd man med skägg och luva kommer till undsättning. 

Violent night har biopremiär 2 december

Du kan se trailern här

https://youtu.be/7qn_bxA0MOo


Själv har jag svårt för såna här filmer då jag tycker de förstör den magiska julkänslan men jag tänker att det kan bli en perfekt kväll för mannen med sönerna här, biobesök och restaurangbesök och jag får huset för mig själv en kväll och kan julpyssla, julbaka eller mysa i soffan med varm choklad och en mysig julfilm. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Veckans Julgäst vecka 51

  Veckans Julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor Denna veckans gäst är Hanna som ...