onsdag 23 november 2022

Veckans Julgäst Vecka 47



 



Veckans julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor  


Denna veckans gäst är Sandra som har julkontot sandrasjulmys



 Hur kom det sig att du startade ett julkonto?

Jag fick så tråkiga o negativa kommentarer på min privata Instagram när jag delade något juligt innan jul, så jag började kolla in olika julkonton o tyckte att de verkade så roligt och att se att det var så många som verkade dela samma kärlek för just julen som jag själv gör var ju bara fantastiskt 😊


Julklappar är ju alltid en känslig fråga. Hur mycket ska man köpa för och vilka ska vi köpa till och med mera? Kan man inte köra julklappsspelet istället? Vilka tanka har du kring julklappar? 

Jag tycker det är roligt att både ge och få julklappar. Tycker att julklappar hör till ändå.. Nu blir de mest för sonens skull så för min del kan jag absolut vara utan, men jag vill gärna ge något till alla vi firar med, köpt eller egen pysslat spelar ingen roll 😊
Julklappsspelet har vi aldrig kört när vi firat faktiskt..kanske skulle vara något 😊


När börjar din jul och när slutar den?

Innan jag fick barn så var de runt 20 november. Men jag vill ha fokus på hans födelsedag innan jag börjar nu så från dehär året blir de helgen då de är 1a advent till några dagar efter nyår 😊


Med vilka 5 ord skulle du beskriva din jul? 

Mysig , lugn, familj , glädje,  röd 😊


 Skulle du kunna tänka dig fira jul någon annanstans än i Sverige och vart skulle det vara?

Nej! Under juletid vill jag vara i Sverige 🎅🏻

Stort tack Sandra för att du ville vara med som Veckans Julgäst 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Veckans Julgäst vecka 51

  Veckans Julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor Denna veckans gäst är Hanna som ...