onsdag 14 december 2022

Veckans Julgäst vecka 50

 



Veckans julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor  

Denna veckans gäst är Lisa som har julkontot lisasjul




Hur kom det sig att du startade ett julkonto?

Jag har alltid gått all in på julen och sett det som en uppgift att sprida julstämning även bland de som kanske inte älskar julen. Också haft en dröm att starta företag som har med julen att göra och att starta ett julkonto är väl ett ministeg i rätt riktning 😊

Hur ser din julgran ut? 

Min julgran ser väldigt amerikansk ut och påminner om en piff-och-puff-gran. Har samlat på mig pynt från resor så hela granen är full av massa minnen för mig.

Kalle Anka är en kär tradition på julafton för många. Vilken karaktär skulle du vilja vara och varför?

Piff och Puff och få gå runt och mysa inne i Musses julgran - det ser så härligt ut 🤩

Med vilka fem ord skulle du beskriva din jul?

Maxad, mysig, varm, pysslig, god

Vilket är ditt första julminne?

Det måste vara när min storasyster skulle vara snäll och klä ut sig till tomte på julafton. Jag öppnar dörren och säger ”vi vill inte ha nån tomte här” och smällde igen dörren i ansiktet på henne 😂

Stort tack Lisa för att du ville vara med som Veckans Julgäst 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Veckans Julgäst vecka 51

  Veckans Julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor Denna veckans gäst är Hanna som ...