fredag 11 augusti 2023

Jul på Rusta 2023


 Minns ni den där gamla slagdängan på 80-talet om Tomten jag vill ha en riktig jul som Busungarna sjöng? Om inte finns den Spotify.

För visst känns det som det är just det Rusta vill förmedla i deras jul. En riktig jul som man hade som barn. Saker som känns bekanta och som återkommer år efter år. Inte mycket nytt i deras julsortimentet om man utgår från årets pressbilder. 

Lite nytt hittade jag dock hos dem även om de inte känns nya då de har funnits i liknande utförande i andra butiker både förra året och året innan. 

Ett eller snarare två måste hittade jag som jag bara måste ha även om jag redan nu ser mannens blick, hör hans suck  och vet orden som kommer att komma ur hans mun. 











Sorry älskling men jag måste bara ha muggarna med tomten och snögubben. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Veckans Julgäst vecka 51

  Veckans Julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor Denna veckans gäst är Hanna som ...