torsdag 21 september 2023

Jul i tomtebyn

 Julfrimärkena 2023 heter Jul i tomtebyn och julförberedelserna pågår där för fullt. 

Årets design står Rebecca Elfast för. 






Försöker varje år dra ner på julkortskrivande men det lyckas inte så väl. Jag älskar att få julkort på traditonella sättet med ett kort eller ett litet brev med en julhälsning inuti i min postlåda. För mig känns det mer personligt än ett sms eller ett mail. Mina barn skrattar ibland åt mig i det läget och säger att jag borde hänga med i min tid men är det verkligen så fel att vara lite gammalmodig i vissa saker? 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Veckans Julgäst vecka 51

  Veckans Julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor Denna veckans gäst är Hanna som ...