tisdag 17 oktober 2023

Julnyheter Olw



 Påsen från Olw med årets nyhet gissa smaken har legat där på hyllan i skåpet i nästan två veckor, skulle bara invänta en ledig kväll för de flesta i familjen för att köra en provsmakning.

Igår kväll, en vanlig sketen måndag blev det äntligen av, vi som aldrig äter snacks en måndag utan håller oss bara till helgmys. Fast har man jobbat tors-mån får man kanske räkna denna måndagskväll som helgmys för mig. 



Jag har läst flera recentiorer om den, dock de flesta negativa och tyvärr får jag också ställa mig på den sidan. 

Påsen är fin och känns julig men smaken, nej det var inte gott, smakades som någon rökig texas mex barbecuesås. Det nästan brändes på läpparna. Sägs att det ska smaka som senapsgrillningen på julskinkan. Nja, det vill jag verkligen inte hålla med om. 

Tur jag bara köpte en påse för några fler påsar blir det inte. 



Betyget blir 🎅🏼🎅🏼mest för att påsen är julig och fin. Själva innehållet får bara 🎅🏼

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Veckans Julgäst vecka 51

  Veckans Julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor Denna veckans gäst är Hanna som ...