onsdag 18 oktober 2023

Veckans Julgäst vecka 42



Veckans julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor  


Denna veckans gäst är Emma som har julkontot jul_i_fjallen



Hur kommer det sig att du älskar julen?

Jag vet inte riktigt. Jag har alltid älskat julen sen jag var liten. Jag antar att mina föräldrar var bra på att göra julen så där magisk ✨


En speciell julklapp du minns?

En julklapp som jag har blivit mest överraskad över var för några år sedan då jag fick det stora Disney-slottet i LEGO. Det var så oväntat, men jag blev verkligen jätteglad 🤩


Traditionell jul eller nya tema varje jul?

En blandning skulle jag säga. Jag har absolut inte ett nytt tema varje år, men jag har flera nya inslag varje år. Så ingen jul är den andra helt lik.


Vilka kändisar hade du sett i ett luciatåg samt vilka positioner hade du gett dem?

Oj, jag är så himla dålig på kändisar! Men jag tänker att jag vill ha ett skönsjungande tåg så det får bli med Tommy Körberg, Peter Jöback, Carola… Kommer inte på fler så det får bli ett kort tåg med Carola som Lucia 😅🤣


Beskriv din jul med tre ord

Mysig, mycket och god


Stort tack Emma för att du ville vara med som Veckans Julgäst 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Veckans Julgäst vecka 51

  Veckans Julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor Denna veckans gäst är Hanna som ...