onsdag 25 oktober 2023

Veckans Julgäst vecka 43



 


Veckans julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor  


Denna veckans gäst är Johanna som har julkontot julmysimitthem



Hur kommer det sig att du älskar julen? 

Jag är uppvuxen i ett hem där det pyntas ordentligt och julmusiken flödar. Så jul har alltid varit mysigt:-) Älskar att få julpynta! Att mina barn får växa upp med ett juligt hem.

Dottern sa: Jag gillar jul för vi har så fint hemma då. 


Något du absolut inte kan vara utan under julen och varför kan du inte det?

Hmm🤔 Jag vill inte vara utan någoting kring jul. ALLT och lite till😁 Pyntet, myset, musiken/filmerna och maten.  


Om du har en julgran, hur ser den ut? Disney, traditionell, minimalistisk, överdåd?

Ägare till plastgran🙈 Men numera en fin sådan. Jag har inget tema (mest funderingar på det). Min gran kläs i röda och guldiga julgranskulor + glitter. Skulle vilja att den såg lite mer fyllig ut, men vet inte hur jag ska göra🤷‍♀️ Älskar granen men den är som ett litet dilemma varje år


Vart firar du helst jul och varför?

Julen firas alltid på bortaplan. Varannan jul principen. Ena året med min familj och nästa gång sambons familj. Ja men ni fattar:-P

Vi startar dock alltid morgonen hemma med mysig frukost framför något juligt tvprogram:-) Barnen får öppna några klappar då också.

Det är mysigt såhär, men drömmer om ett STORT HUS så att vi kan bjuda in till julfirande:)


Beskriv din jul med tre ord 

Mysig, rött och underbart.


Stort tack  Johanna för att du ville vara med som Veckans Julgäst 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Veckans Julgäst vecka 51

  Veckans Julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor Denna veckans gäst är Hanna som ...