onsdag 15 november 2023

Veckans Julgäst vecka 46



 



Veckans julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor  


Denna veckans gäst är Erica som har julkontot ericas_jul



Hur kommer det sig att du älskar julen?

Jag är uppvuxen med en julälskande pappa som dekorerat huset otroligt juligt varje år. Men även en mamma som dock inte är lika galen men hon har gjort mina jular underbara. Denna kombinationen har skapat ett lugn och gjort att man själv vill föra detta vidare till mina egna barn.


En speciell julklapp du minns 

Försöker minnas någon speciell, men minns faktiskt ingen. Jag minns mer känslan av glädje när man öppnade sin julstrumpa på morgonen som barn. Men specifika saker nej.


Traditionell jul eller nya teman varje jul?

Här är det traditionell jul så mycket det går. Samma mat, samma tid osv osv. Allt har en given plats. Hahha dock flyttas det runt mer och mer i pyntet hemma pga barn 🥰


Vilka kändisar hade du sett i ett luciatåg samt vilka positioner hade du gett dem?

Min givna lucia är Tommy Körberg . Nisse skulle Markoolio vara, Staffan Johnny Cash. Tärnor är inte så noga hahahah dom står ju ändå bakom Tommy Körberg så de kommer ändå inte märkas 🎅


Beskriv din jul med tre ord 

vit (nykter), för barnen och mys


Stort tack  Erica för att  du ville vara med som Veckans Julgäst 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Veckans Julgäst vecka 51

  Veckans Julgäst, varje onsdag fram till jul bjuds ett julkonto på Instagram in på att svara på fem frågor Denna veckans gäst är Hanna som ...