Vip-kväll My Holly Decco

 


Vilken fantastisk kväll hos My Holly Decco


Började dagen tidigt med ett möte på jobbet, därefter mötte jag upp Patrik som har julkontot juliskane på stationen i Kävlinge och vi begav oss ut på en roadtrip norrut. 

Många härliga samtal i bilen och en liten julspaning på Dollarstore i Halmstad som bjöd på lite julsaker. Våra egna Dollarstore där vi bor ligger långt efter med julsakerna. 



Färden gick vidare till Göteborg och med två skåningar i bilen blev det verkligen en roadtrip men vi hittade rätt till slut och kom fram till My Holly Decco. 

Vilken dröm det var att komma in i den här butiken, det var verkligen jul, jul, jul. En butik jag så länge har viljat besöka men tiden har inte gått ihop här med jobb och allting annat. 






De här ljusstakarna beställde jag förra året och gav bort i julklapp. Efteråt kom jag på attans de vill jag också ha. Tror du jag tänkte på det igår? Nej, så senare i helgen får jag lägga in en beställning på dem. 


Det här pepparkakshuset, wow det skulle jag vilja ha med mig hem till mitt pepparkakstema men vart skulle det få plats. 




Kommer ni ihåg att jag för några år sedan var en stor motståndare till nötknäppare då jag tyckte de såg så arga ut och inte förstod vad de hade med julen att göra? Det gör jag fortfarande inte men de har kommit in några nötknäppare i hemmet här. 










Hur söt är inte denna tomten? När jag såg den visste jag exakt vilken plats den ska få härhemma. Problemet var bara att jag velade en stund fram och tillbaka ska jag, ska jag inte. Men nej, jag kan beställa den på nätet. När jag väl hade bestämt mig att köpa den så förstörde jag Patrik överraskning så han fick berätta sin plan. 

Stort tack till alla andra julälskare vi träffade och stort tack till Camilla Steen och My Holly Decco för en fantastisk kväll och att vi fick komma.

Ett stort tack till Patrik, mitt resesällskap för att du följde med mig och stort tack för den fina tomten du köpte till mig. 



Kommentarer

Populära inlägg